De After-Summerbreak Challenge

De After-Summerbreak Challenge

Wil je ook een strakker figuur, sterkere spieren, betere conditie en meer energie? Dit kan je allemaal krijgen als je mee doet aan de After-Summerbreak Challenge. Deze challenge bestaat uit wekelijkse groepstraining/ een workshop/ een yogales / individuele voedingsadviezen/ recepten en boodschappenlijstjes, tips en informatie over gezonde voeding en beweging.

Training

Uit onderzoek blijkt dat een korte maar intensieve training de effectiefste manier is om de spieren te versterken en om in conditie te komen en te blijven. Met onze kettlebell training train je de belangrijkste spiergroepen. Bij een intensieve training is een goede herstelperiode belangrijk, ontspanning heeft een positief effect op je hormoonhuishouding en op je gewicht. Voor een goede herstelperiode krijg je oefeningen mee om thuis of op je werk te doen. Eventueel kan je recreatief blijven sporten.

Voeding

Naast de wekelijkse training en oefening voor thuis krijg je persoonlijke voedingsadviezen waar gekeken wordt naar je persoonlijke situatie en -doelen, aandoening en/of klachten. Er wordt geanalyseerd of er een vitamine/mineralen te kort aanwezig is en hoe deze opgevangen kan worden. Dit is per individueel sterk verschillend. Je krijgt tips over gezonde voeding, tussendoortjes en wat je het beste kan eten op feestjes.

Door de training en de persoonlijke voedingsadviezen wordt je spiermassa vergroot en zal je energiemetabolisme omhooggaan en zal je gaan afvallen.

Begeleiding

Om verandering in je bewegings-, voedings- en gedragspatroon aan te brengen heb je minimaal 3 weken nodig om (je hersenen) dit aan te leren en vast te houden. Om dit tot een succes te maken krijg je 4 weken begeleiding, adviezen, steun, aanmoediging, stok achter de deur en natuurlijk feedback. Na de challenge is het mogelijk om onder begeleiding te blijven trainen en/of voedingsconsulten te blijven volgen.

Nieuwsgierig naar meer informatie? Klik dan hier.

Liefs,

Diëtist Mirjam Achtereekte